Sunday, FUNDAY!

Godmorgon hörrni! Skåne har traditionsenligt bjudit på regn och blåst hela helgen vilket har lett till att den lilla snö vi fick bokstavligt talat är gone with the wind vid dethär laget... Det i sig leder till att det är back till lera och kladd upp till armhålorna och flätade svansar, buhuu, snön var kul så "länge" den varade :(
 
Hur har er helg varit? Min har varit super! Fredagen hos Linnea bjöd på god mat, vin och en massa catch up, vi låg i sängen långt in på natten och bara pratade! Gårdagen var ridmässigt en väldigt bra dag, det var välbehövligt vill jag lova! Eddie har varit helt brutalt odräglig de senaste dagarna... Men igår var han otroligt lugn och fin så det var lite av en välbehövd egoboost. Théa däremot har gått väldigt bra mestadelen av passen! Hon hade en dag där allting bara var svårt, jobbigt och onödigt men utöver det passet har hon levererat lugna och avspända timmar under sadeln!
 
Idag tänkte jag att båda skulle få gå markarbete. Lite bommar, någon studds-serie och kanske även lägger in något språng. Det börjar ju snart bli dags att ta tag i tävlandet igen känner jag! Satte kameran på laddning igårkväll så det kanske dyker upp lite bilder, ev. film här lite senare, känner att jag behöver lite nytt material att publicera, det var längesen ni fick färska bilder!
 
På tal om gamla bilder, checka denna på min lilla luring från en löshoppning i Tyskland ;) Håll i hatten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0