Preparations!

Strax innan kl 6 satt jag och skrittade av sista hästen idag efter två svettiga pass i paddocken!! Tack Skåne för att du har bjudit på underbart vårväder under dagen med massvis med sol och shit så skönt det är att det bara blir ljusare och ljusare om dagarna! Imorgon är det finally fredag och hästarna ska få två dagars vila, jag jobbar 10-16:30 och därefter rullar bilen mot Göteborg!! Vi får se hur kvällen ser ut, men på lördag blir det iallafall shopping för hela slanten!
 
Nu därimot skulle jag behöva börja packa och skriva ihop och vidarebefodra Théas önskelista som hon var snabb på att rabbla när hon fick höra att hennes Matte skulle shoppa imorgon ;) Bloglovin' och ansiktsboken är dock för tillfället mer lockande och med röven djupt parkerad i våra magiskt sköna fåtöljer har jag en strong feeling av att det blir panikartad racerpackning inatt där jag garanterat kommer glömma hälften av grejerna som ska med! Okej Kastman, glöm inte plånboken, glöm inte plånboken, glöm INTE plånboken!!!
 
Kolla förresten vad som dök upp på posten idag!! Det übersnygga dressyrtränset från Hööks :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0