Planering, planering, planering...

Dagarna går åt att planera, planera ännu mer och planera ytterligare lite till, därimellan försöker jag så gott jag kan att jobba, rida, äta, ja leva helt enkelt.. Det är inte lätt, det kräver massor med tid och hjärnaktivitet! Det ska planeras träningar, det ska planeras tillfälliga ändringar i jobbschemat, det ska planeras Norge-weekends, det ska planeras veckoupplägg för att allt ska gå ihop och just nu går det även en jäkla massa planering inför Göteborg!
 
Göteborg, åh göteborg.. SOM JAG LÄNGTAR!! Jag har världens längsta shoppinglista (som jag ska försöka summera ihop i ett inlägg någon dag..) och hoppas kunna bocka av det mesta därifrån, please don't tell my wallet..... Vi åker fredag eftermiddag och spenderar kvällen åt att, äta? (typical mig och Gisela....) kanska ta någon drink, gå ut och dansa.. Någon som vill hänga?! Två virriga skåningar i Götet kan bli ganska livat ;) På lördag blir det givetvis GHS! Vi har dock inga biljetter så det blir enbart mäss-häng för vår del om vi inte mot förmodan hittar två vuxenbiljetter i sista sekund.. Anyone?! ;)
 
Är det någon av er läsare som ska dit på lördag? :)
 
Man kan ju hoppas man slipper betala inträde iallafall..
Var med och tävla du också hos Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0