Personlig Almanacka!

Men HUR fin är inte denna då?! Jag planerar mitt 2015 med stil :D
Enkel översikt med egna kolumner där jag lätt kan planera hur veckorna ser ut för hästarna och migsjälv, egna inprintade personliga datum såsom födelsedagar och andra viktiga händelser, "veckans att göra" för att verkligen inte missa viktiga kom-ihåg, läckra stjärnor på medverkandes respektive födelsedag och massa massa mer!
 
Jag är verkligen helnöjd med min fina almanacka och den används flitigt vill jag lova :D
Klicka in HÄR och beställ er egen almanacka för enkel och helt klart snyggaste planeringen!
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag hoppas att du har tagit med min födelsedag också! ;)

2015-02-25 @ 17:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0