partners in crime

Hej på er hörrni! Totalt utebliven uppdatering under gårdagen som plansenligt gick i ett. Jag och Isabell hade en heldag med skratt, mat och dålig humor! Vi kickade igång med shopping och mat på Väla, därefter en quickie inom Hööks för att se om de fått in lite vårnytt, hemom Isabell för att byta om och sen racerbil till hennes stall där vi fixade och gick en promenad med Ralle. Efter det körde vi inom statoil för att fylla på godis-lagret och sen vidare till mina troll! Ridning och kvällsfodring för dem och sen hem för att kvälls(natt?)mata oss själva också! Därefter dök vi ner i sängen, skrattade helt hysteriskt åt helt patetiska YT-klipp innan vi drog igång en film och rundade av natten. Shit så roligt vi har haft det! Men ni kan ju själva ränka ut varför jag inte hunnit blogga, jag har för sören knappt hunnit andas mellan alla skrattanfall!
 
Men om vi spolar tillbaka klockan till i förrgår, när sadelutprovaren var här! Båda hästarna och båda sadlarna blev kollade, och det resulterade i att jag för tillfället står dressyrsadellös... Dock inte for long! Båda hästarna har breddat sig och som jag misstänkte så klämde dressyrsadeln, så den är iväg för omvärmning och även omstoppning då den börjat bli lite platt. Borde få tillbaka den i mitten/slutet på nästa vecka! Hoppsadeln därimot låg helt perfekt på Théa och likaså på Eddie när han har fårskinnspadd under! Han har tappat lite ryggmuskler i samband med magproblemsperioden så sadeln "sjunker ner" lite fram, men såfort han fått upp de musklerna igen ska padden bort!
 

Kommentarer
Postat av: Isabell premfors

Du e underbar❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Love you ❤️❤️❤️❤️
Malou Kastman

2015-02-01 @ 17:30:06
Postat av: Josefine Friberg

den bilden gör mig så lycklig, alla dem bästa är med! Och min prins ser så glad ut <3

Svar: Fina lilla Boll <3
Malou Kastman

2015-02-03 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0