Kickstartar februari!

Goodmorning peeps! Vi rullar in i vecka 6, det är första måndagen i februari och första dagen för mig på nya jobbet! Exciting :D Sitter och laddar upp med att försöka trycka i mig lite frukost och bli människa, har fixat matlåda och packat träningsväskan med ridkläder då vi mest troligt kör direkt till stallet efter jobb. Ska få reda på mitt nya schema osv. idag, därav har jag än ingen aning om när jag slutar! Det enda jag vet är att jag kickar igång första jobbveckan med stängning (17:30) tisdag och fredag, yaaay... ;)
 
Nu måste jag snart ge mig iväg så jag inte missar mitt morgonmöte, det vore ju snyggt att komma för sent första dagen... Vi hörs lite senare hörrni!
 
Oh look it's me!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0