Goodmorning guys!

Klockan är strax efter 7 och jag sitter uppe i lägenheten och lökar. Phillip anlände från Oslo igår och hade med sig en ordentlig febersjuka och sov mestadelen av kvällen igår, just as fun som jag var när han var här nere sist! Då var det ombytta roller ;)
 
Men lägenheten då, va?! Jag har ju ingen lägenhet! Njae, vi våldgästar mormor och morfars lägenhet i ängelholm nu när de ändå är i Thailand och lever loppan, det är ganska så skönt att bara kunna fokusera på oss när Phillip är här, och inte ha en massa människor runt oss hela tiden! Tror det uppskattas nu när han inte mår så bra heller... Får hoppas att han sover bort febern nu när jag är på jobb så han är pigg på att hitta på något senare i em när jag kommer hem igen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0