✎..... Tränings & tävlings-dagbok

Nu har jag finally tagit tag i denna situationen och bestämt mig, jag kommer "sluta" blogga.. Inte sluta sluta dock utan ändra hela upplägget, jag har varken tid eller motivation just nu för att bedriva en blogg med regelbundna och välgenomtänkta inlägg.. Därför väljer jag att istället göra om hela sidan till en personlig tränings och tävlings-dagbok, mest för min egen skull för att kunna gå tillbaka och titta men även för de få stackarna som fortfarande hänger kvar här dag ut och dag in trots min obefintliga uppdatering!
 
Så om ni fortfarande känner att ni vill hänga med på denna resan, välkomna tillbaka!
Det kommer bjudas på träningsupplägg, tävlingsresultat, tonvis med bilder och filmer men även lite annat smått och gott när jag känner att jag har tid och lust för det! Jag ska börja med att föra in de senaste tävlingarna så jag har de på plats i rätt ordning och sen kör vi igång. Imorgon är årets sista träning imed jag åker till Norge den 27 december, men sen när jag kommer hem igen så är det hårdträning inför vårens tävlingssäsong som gäller! Så nu kör vi :)
 

Kommentarer
Postat av: Helen

Snyggingar.. Men du får träna på dina miner ;)
God jul och gott nytt år till er alla!

Svar: HAHAH de lär nog aldrig försvinna ;) Detsamma!!
Malou Kastman

2015-12-19 @ 23:52:04
Postat av: Camilla

Det är så jag driver min blogg =)!!! Skriver om vad jag gör med hästarna så jag själv kan gå tillbaka och kolla. När veterinär är här, hovslagare, vad vi gjort på passen =)

2015-12-20 @ 10:45:51
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0