Slut i rutan...

Alltså AH vilken söndag! Vilodag my ass.. Åkte upp vid lunch för att rida Théa och strax därefter ringde bonden och sa att halmen var på g.. Så gissa vad vi har gjort hela eftermiddagen? Jo, LAVAT HALM! Ååååh hela processen får en att ifrågasätta varför man hästar... Allt kastande, bärande, lyftande och kliande, jag har halm på ställen där inte halm borde vara och jag har rivit upp hela mina armar... Men vad gör man inte för dem man älskar ;) Nu är det iallafall över för denna gång och ingen är mer lättad än jag!
 
Över till annat så var Eddie superfin när Katja kollade igenom honom igår! Såklart lite smågrejer att rätta till vilket där alltid blir men inga större spänningar eller låsningar :) Ska bli spännande att sätta igång och rida honom i veckan igen och se om oliksidigheten har blivit något bättre! Är lite inne på att efteranmäla oss till en LB:2 på Klostret nästa helg, mest för att få hinna starta utomhus igen innan innesäsongen drar igång och för att komma ut och skaffa mer rutin! Hm.. Vi får väl se hur det blir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0