Monday

Godmorgon efter en fullspäckad helg! Puh, jag har inte haft någon som helst ork att logga in och knappa här, det har varit fullt ös från morgon till kväll! Och visst blir man trött efter att ha tävlat?! All logistik, förberedelser, nerver och prestation, efteråt när det släpper blir man alldeles soggy i kroppen.. Och tänk då efter två dagar?! Aja, önsketänkande kan ju vara att alla kidsen på jobb ska vara lugna och snälla idag, men det kanske är för mycket begärt, det är ju ändå måndag ;) 
 
Jag är iallafall nöjd med helgens resultat, jag ska försöka hinna knappa ner allting här och tidsinställa/lägga i utkast innan jag börjar på jobb kl 13, för sen slutar jag sent idag och ikväll har jag inbokad Skype-date med min andra halva ♥ Så vi får se hur långt jag hinner och vad som dyker upp och vad ni får vänta lite längre på, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju! Det är iallafall vad jag försöker intala migsjälv nu när jag går i väntans tider efter både stövlar och sadel, HAHA....
 

Typical Eddie, ska alltid bli kompis med alla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0