FINALLYYYYY!! & så besvikelse..

Gissa vad som anlände idag?! MINA EFTERLÄNGTADE DENIRO STÖVLAR!! Åh ♥
I eld och lågor fixade vi stallet i racerfart och jag och Eddie busade över lite småhinder och vattengraven ute i stora paddocken, Théa blev vaccinerad igår så hon har några dagars paus. Sen for vi hem i ilfart för att prova stövlarna som till min besvikelse var för korta.... JÄVLA PISSMÖG! Ursäkta men, aaaarrrggghhh... Har väntat enda sen Falsterbo (drygt 6 veckor) på dem och så blir det ändå fel :(
 
Så har mejlat till Skara för att se om de har några "extra extra" höga hemma. Trodde jag skulle klara mig med deras näst högsta längd, men ikke... Hoppas innerligt att de har, annars blir det ytterligare några veckors väntan :( Suck...
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Danielsson

surt, mina vader är ofta förstora för stövlar

2015-08-28 @ 18:54:32
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0