Mornin' guys!

Rumpan är parkerad i soffan på jobb en halvtimme tidigare än beräknat och jag lyckades köra ifrån både nycklar och plånbok... Desutom är vädret kass idag, hade det inte varit för att jag fick vakna upp brevid min stora kärlek så hade detta varit en riktigt crappy morgon! Men efter att få somna och vakna upp i hans armar känns alla sånadär småsaker som annars irriterar vardagen som petitesser! Inget kan helt enkelt förstöra mitt mood ;)
 
Idag vilar hästarna och jag jobbar till halv 4, mamma är snäll och fixar stallet så jag "slipper" det och kan åka direkt hem och spendera tid med my man. Åker istället upp ikväll och pussar lite på dem och smörjer om Théa's mugg. Den börjar verkligen se superfin ut nu, knappt svullen i benen överhuvudtaget och såren börjar läka ihop jättefint, snart är vi igång!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0