Jo men tjena

Gårdagen försvann i ett kick trots att tävlingsdagen var kort och vi rullade in med transporten på gården redan runt halv 11, men därefter var det fix i stallet och sen tändes grillen här hemma och jag kände inte direkt för att sitta bänkad framför datorn när det för en gångs skull var bra väder ute. Får passa på denna veckan för till helgen lovas det regn igen, sådär lagom till min födelsedag....
 
Har iallafall haft filmer på laddning hela kvällen igår så de ska väl förhoppningsvis vara publiceringsredo idag, har ju helt glömt bort att ladda upp filmen från förra tävlingen också så får väl ta dem i ordning! Ni som har äran (haha) att ha mig som vän på diverse andra sociala medier vet väl redan hur tävlingen gått, men för er här på bloggen så får ni hålla er tills ikväll ;)
 
Men hur vacker är han inte?! Min prins ♥
Och kolla som pannbandet glittrar i solen, WOW!!! Det var ett bra köp, Malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0