Godmorgon!

Godmorgon hörrni! Med rödblossiga kinder har jag precis tryckt i mig frukosten och skra strax börja tänkte på att ge mig iväg till jobb, herregud vilket väder vi haft de två senaste dagarna alltså!! Jag har varit tomatröd i facet om kvällarna och knappt kunnat somna för det har hettat så dant, men gud vad välbehövligt med lite färg! Nu slipper jag springa omkring och blända alla i min närhet med mitt likbleka skinn ;)
 
Vad har hänt då? Eddie har fått hoppa litegrann, Théa har fått nya skor och har börjat joggas så smått då svullnaden lagt sig i princip helt och penicillin-kuren är slut, dock har hon rå-damp, men det är en annan femma... Théa och vila går inte riktigt ihop... Idag är det gråmulet och lite blåsigt ute, ikväll kommer min kära pojkvän till skåne och nu måste jag springa så jag inte missar bussen.. Vi hörs!
 
Sommar ♥

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin häst

Svar: tack :)
Malou Kastman

2015-04-23 @ 08:53:19
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0