Godmorgon från tåget.

Herre min jesus jag har nog aldrig tidigare bara velat skita i livet och åka hem och dra täcket över huvudet som just nu, JAG ÄR SÅ TRÖTT!! Sitter i skrivande stund på tåget påväg till jobbet från Helsingborg där jag varit och lämnat av Phillip som ska åka hem till Norge, alltid lika tråkigt att säga hejdå men känns lite bättre när jag vet att jag får se honom om 2 veckor igen! För övrigt undrar jag hur fa-an jag ska ta mig igenom denna dagen med endast 2 timmars sömn i kroppen och jobb till kl 16.... Det blir lätt så när man vet att det är sista natten, man vill liksom aldrig lägga huvudet på kudden och blunda för poff säger det så är det morgon och då har man "förlorat" så mycket tid, så istället låg vi lääänge och bara pratade, kramades och njöt av att ha varandra ♥ Cheesy i know, men men ni som är löjligt kära vet vad jag pratar om..
 
Men över till det som denna bloggen faktiskt egentligen handlar om ;) Le horsies! De ska såklart få röra på sig i eftermiddag, om det blir någon update om det får vi se, det beror på hur trött jag är när jag kommer hem ;) Och jag har en känsla av att jag knappt kommer kunna hålla ögonen öppna innan middagen är klar... Aja, nu måste jag rusa för tåget är framme på perrongen, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0