Birthday-girl!

Kan ni gissa vem som turned 21 igår?! :D
 
Där har ni också en av anledningarna till den urusla uppdateringen, sorry guys!
Fullproppat på schemat och le boyfriend in town, då får bloggen lida.. Lite surt då jag kände att jag kommit in i ett bra bloggflow, men det ska vi nog hitta tillbaka till! Aja, 26 april igår, dagen då jag för 21 år sedan kom till världen! Vi hade världens mysigaste dag inne på tropikariet i Helsingborg och käkade sedan världens godaste lax-middag där hemma med världens godaste tårta till efterrätt! Men alltså SÅ ballt det är på tropikariet, har ni vägarna förbi så rekomenderar jag er starkt att ta en sväng in! De har de flesta djuren lösa i olika avdelningar, så vi hade bla. fladdermöss susande förbi läskigt nära, små flygpungekorrar som snurrade sina svansar runt ens fingrar och uggle-apor klättrandes längs armarna och uppe på huvudet! Åh vad jag önskar man fick fota med blixt där inne, bilderna blev tyvärr helt mörka och man kan knappt urskilja konturer öht.. men SÅ BALLT!! Vi hade även ett gäng närgångna lemurer över oss! Värt att besöka, helt klart :)
 
Resten av helgen har också varit supermysig, vi har strosat runt på väla med vars en yoggiboost i högsta hugg, shoppat lite, varit på bio, ätit lite för mycket godis och bara myst ♥ åh vad jag älskar denna killen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0