You're gone and I gotta stay high all the time

Hey guys! Mitt mood är tillbaka och påväg uppåt och det känns helt fantastiskt bra faktiskt! Jag fick storbölat till dendär sörens filmen och efter ett långt gosigt samtal med min älskling så var jag som en ny människa igen! Biverkningarna var dock extrem trötthet dagen efter på jobb efter väldigt få timmar sömn och supersvullna ögon som ömmade värre än när man har ögoninflammation! Trust me, i know, jag har haft det ett antal gånger ;)
 
Men allt flowet börjar komma tillbaka i vardagen även om tankarna fortfarande ibland stundtals trillar tillbaka, men jag känner mig alldeles sprudlande och full av energi igen! "Gotta stay high all the time" - fyller dagarna med så mycket att göra som möjligt ändå, för säkerhets skull liksom ;) Hästarna har gått vars ett relativt shitty pass i ridhuset idag, ingen av dem var på bokstavsridnings-humör, snarare bokstavskombinations-humör... Well too bad for you guys, imorgon är det pay and ride och då ska vi jaga bokstäver bäst ni vill eller inte ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0