Whaddap peeps?!

Sitter nerbäddad under min filt i sängen med massa gosiga kläder på mig och med huvudvärk från helvetet, det känns bokstavligt talat som att mitt huvud när som helst kommer att explodera och sprida hjärnmos på mina vita väggar... Jag som var så inställd på att få fint på rummet idag.. :( Hade även tänkt ställa mig och baka men det får vi se, släpper huvudvärken och klockan inte blir allt för mycket så kanske jag kladdar ihop något, är så himla gottesugen!
 
Allting känns bara grått idag alltså, jag och Théa hade intensiva diskussioner om hurvida vi tyckte att ridpasset skulle gå till och det var inte mycket vi var eniga om.. Théa + vila = noll. Noll samarbetsvilja, noll arbetande hjärnceller, noll koncentrationsförmåga och noll förmåga att böja sig i sidorna... Ska man se det positiva så var hon till och från väldigt fin i galopparbetet! Eddie fick gå en runda i skogen tillsammans med Bella och Beeche och även han var en pain in the ass... Han var konstant på tårna och och var rädd för precis ALLTING, åh mina hästar drives me crazy ibland alltså... Tur att de ytterst sällan har såna här dagar de små trollen! För för det mesta så är de ju små stjärnor båda två :D
 
Min fina ♥ tänk dessa ökningarna med mer styrka och balans, det här är bara början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0