Ullaredshopping!

Efter en förvånansvärt lugn eftermiddag på Ullared är jag nöjd och belåten efter vad som låg i shoppingkassarna när vi begav hos hemåt Skåne igen! Hästgrejerna råkade hamna längst ner i inlägget av någon anledning, så är ni nyfikna så får ni bläddra ner!
 
~ En bodyscrub och ett badskum från Online, har ingen aning om märket är
bra överhuvudtaget men de luktade så homla gott så kunde inte låta bli att köpa dem!
 
~ Två supermysiga fleece-pilé tröjor för de kallare månaderna på jobb! & hemma såklart. Vill inte använda mina finare vardagstjocktröjor på jobbet då man lätt blir så himla smutsig, barnen kladdar mat på en etc.. Dessutom är de inte sådär värst varma eller supermysiga som dessa är! De tar inte något pris i snygghet men praktiska lär de vara ;)
 
~ En skidjacka! För jag åker skidor så jävla ofta, hahah...... Nej, tanken är att använda den på jobbet som övergångsjacka! Har ingen annan som är vattentät och som är lagom varm nu under höstmånaderna. Sen kan jag ju dessutom använda den när jag åker till mitt hjärta i Norge och vi faktiskt åker skidor ;) win-win!
 
~ Ett skärp, nuff said. Liknar de från Liebeskind ganska mycket och har alltid velat ha
ett sånt, men är för snål för att betala så mycket pengar för något som syns så sällan.... hahah!
 
~ En nödladdare till luren, självklart i en asball rosa färg ;) 
(det är väl mest egentligen för att jag inte ska tappa bort den... hahah)
 
~ Leopardklänningar x2! en långklänning och en normalkort. Alltså jag har såna cravings för klänningar...
har verkligen fööör många! kanske borde ha en klännings-bloppis snart hahah ;) hinner ju inte använda alla...
 
Och nu till the horsie parts ;) hittade tyvärr inte så mycket nere på hästavdelningen faktiskt, men lite bling fick såklart följa med hem! + ett set benpaddar att ha under lindorna som inte kom med på någon bild...
 
~ Blingade nummerlappar! Hade i baktanken att blinga mina egna men varför
lägga ner det jobbet när man kan köpa dessa för nästan inga pengar alls? hahah!
 
~ Glittriga boots x2! Men hur balla var inte dessa då?!?!
Kanske inget jag skulle ta ut på tävlingsbanan men att ha och slita på hemma och piffa upp vardagen med lite är ju inte fel ;) desstom var de supermjuka och sköna och kostade endast 65:- paret... så då kunde jag inte låta bli!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt bootsen????? :D Med vänlig hälsning, Madde

2015-05-02 @ 16:14:15
Postat av: Anonym

Såg att de var Ullared :)

2015-05-02 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0