Men alltså, planeringen Kastman...

Jag får as usual inte ens gjort hälften av de grejer som ska göras under dagen.. Med en bra tidig start på dagen med morgonfodring och utsläpp i stallet där vi också fixade färdigt alla sysslorna tycker jag att jag hade ganska så bra förutsättningar! Men sen så, guess what, somnade jag... Kom hem, käkade frukost, satt och slösurfade lite på datorn och deckade sen som en sten och vaknade upp strax efter kl 16......
 
Där rök den dagen ja, drog på ridkläder och körde racerbil till stallet och red båda hästarna och sitter nu bänkad i sängen med mat i magen. Planerna var egentligen att hinna med att både städa rummet, duscha, redigera bilderna från igår och blogga, allt det innan jag på kvällen ska prata skype med Phillip. Men sen så är det ju kind of kväll redan nu så jag får väl skjuta på städningen och bilderna till imorgon, slänga in ett snabbt inlägg till er nu och sen kasta mig in i duschen, snattra en stund med mitt hjärta och sen sova, man ska ju orka ta sig upp och jobba imorgon också...
 
"Det här videoklippet innehöll tidigare ett upphovsrättsskyddat ljudspår. Efter en anmälan från upphovsrättsinnehavaren har ljudspåret tagits bort permanent." Fuck you, Youtube.....
Starta låten här istället ↓, eller titta på filmen helt tyst och torftigt, your choice.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0