Welcome v. 43!

Hej på er hörrni! jag startade den nya veckan med att stressa ihjäl mig imorse då jag försov mig så brutalt att jag knappt ens hann knäppa byxorna innan jag var tvungen att ge mig iväg mot jobb, med en bra start på dagen sägs det.......... Har iallafall kommit ikapp med allting utom hjärnan som bara sackar efter mer och mer ju fler timmar som går.. Tror jag tar tidig kväll och säger godnatt strax!
 
Tänkte iallafall bara kika in och berätta lite hur läget ser ut då morgondagen är så knökfull att jag troligtvis inte ens hinner öppna datorn.. Jobb till 15 - direkt till stallet och rida - hålla träningar - klippa Théa, det är ungefär så jag har planerat i mitt huvud att morgondagen ska se ut. På onsdag ska Théa hoppträna för Svante Johansson och på torsdag nästa vecka är det tävling i Helsingborg!! (lyxigt att tävla på en torsdag och slippa jobba... ;)) Eddie ska hårdtrimmas då jag har dressyrtävlingar i sikte! (det hade dock inte han idag kan jag tala om..... xp) De två sista för året som är någorlunda i närheten, Trolleholm den 8/11 och Sösdala den 15/11 där vi har blivit tillfrågade att rida finalen i klubbens knockout-lag! Det kan ju bli spännande... Träna träna träna! :)
 
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Helen

Grymt snyggt!
Men alltså dina miner e helt otroliga ;)
Gråter du eller du e livrädd haha

Svar: Tack! ja jo jag har ju ett jädra minspel när jag rider hahah....
Malou Kastman

2014-10-22 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0