fina fyrbenta ♥

Hästarna har varit finare än någonsin de två senaste dagarna och jag är HAPPY! Inte ens dagens oförberedda "skolfoto" på jobbet som jag tvingades vara med på kunde rubba mitt mood ;) Jag trodde att jag som vikarie skulle slippa denna tillställning, men icke... Gruppfoto med alla kidsen, lärargänget och enskilda pics är klickade och det var bara till att se glad ut, trots no makeup eller fancy kläder.. Kände mig väldigt förberedd för detta.. ;)
 
Men som jag sa så har det inte rubbat moodet, hästarna är superfina och jag har en strålande resterande vecka/helg framför mig! Imorgon ska vi ha tjejkväll/homeparty hos Bella där vi ska äta gott och få visat produkter från Mary Kay, det är även säsongspremiär av The Vampire Diaries (!!!!), fredag är det dressyrträning för bästa Annika med båda hästarna och på lördag är det shopping och utgång som gäller! Sen är jag ledig på måndag :D Så jag har en riktigt lång helg framför mig fullspäckad med en massa skoj, awesome! 
 
The look of today, på ett ungefär...
Bilden är äldre men jag såg troligtvis lika boring ut med inget smink och platt hår som bara hänger och dinglar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0