The results.

 
Här har ni the naked truth! Protokollet och filmen. Som ni ser är där ju en hel del missar såsom att han spänner sig för domarna vid inridningen, taktmissen i första mellantraven, han hoppar till lite här och var för han var rädd för blomkrukorna utanför banan (hahah), börjar smågaloppera och studdsa på stället titt som tätt, kickar och byter galopp på första diagonalen och fattar fel i andra galoppen osv. Vi fick även -2 poäng för att vi tog för lång tid på oss att starta, dock tyckte jag det var lite dåligt gjort då vi fick startsignal innan vi knappt ens hunnit in på banan.. Men jaja! Det roligaste är nog när vi ska göra halten mitt framför domarna och Eddie bara: "FETGLÖM!!!, jag ställer mig här borta på säkert avstånd och håller ett misstänkt öga på dem så de inte hittar på något skit..." hahahahah
 
Alla måste vi börja någonstans och här börjar vi :) Ska finlira hela veckan och se om det blir någon förändring till nästa helg, då är det dags för Knockout-finalen med laget och vi rider LC:2 x2!
 

Kommentarer
Postat av: Isabell premfors

Sååå duktiga :D sen ska du få ett litet tips av mig som vi fick lära oss i skolan av vår dressyrtränare!! Hehe sett nummerlappen på tränset för har du den på stigbyglen syns det mycket mer när skänken blir ostadig ;) hehehe dressyrnörden nummer ett här ✌️ Fina fina ni❤️❤️

Svar: Taaack :D Ah men där ser man! Tack för tipset :D Då får jag ta och införskaffa ett gäng mindre nummerlappar för dessa är enorma så tyckte de bara hade blivit blaffiga i huvudet xD Iallafall på mina hästar och deras mini-huvuden :'D
Malou Kastman

2014-11-09 @ 17:19:43
Postat av: Helen

Kommer att bli kanon med mer vana.
Finingar :D

Svar: Tack :D
Malou Kastman

2014-11-10 @ 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0