Och så var det helg, eller?

Det är SÅ gött att ha ett schema som det alltid står ett stort fett L över hela fredagen på! En extra dags helg är guld värt när man håller på med hästar och tävlar och grejar. Idag ska Eddie trimmas i ridhuset, imorgon kommer Annika och så ska vi finlira lite på det sista för på lördag är det TÄVLING! Herrejesus hahah, det ska bli spännande att se vad han säger om det! Kul ska det bli iallafall :)
 
Uppdateringen under gårdagen sög.. Anledningen är i stort sett den gamla vanliga, jag hade fullt upp. Jobb - direkt till stallet och fixa (vilodag för hästarna) - direkt till frisören, lite fattigare men med lite ny fräsch färg i håret! Det är ungefär likadant som jag färgade för några veckor sedan men den gången blev det så sjukt misslyckat så jag slingade över det igen bara några dagar efter... Men denna gången blev det inte lika mörkt och övergången blev superbra så jag är nöjd! Nu ska jag strax hoppa i ridkläder, åka och hämta ut ett paket och sen upp till stallet och fixa, rida Eddie och gosa med Théa. Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0