Mördar-tisdag...

Well well, veckans andra dag är igång och mina tisdagar är som vanligt fullproppade till både höjden och bredden... Jobb till kl 15, snabba ryck till stallet och mocka och fixa + plocka in hästarna, sticka och hålla träningar för ponnytjejerna och därefter tillbaka till stallet och rida Eddie i ridhuset. Sen ska man ju hem och försöka bli människa igen, äta, duscha och sen försöka få tillräckligt många timmars sömn under natten så man orkar nästkommande dag också utan att gå runt i zombie-mode. Därimellan ska det ju gärna hinna bloggas något också! Men vi får se vad som orkas och hinns, jag prioriterar trots allt mitt well beeing framför att sitta och knappa på datorn!
 
Saknar min andra halva ♥ 8 veckor har vi varit ifrån varandra nu..
Men förhoppningsvis kommer han hit i veckan/till helgen. Längtar ihjäl mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0