Monday morning, again

Det är måndag morgon och jag går in på min sista fasta jobbvecka på förskolan, den jag jobbar för nu blir tillsatt i tjänst nästa vecka och från och med då löper mitt fasta schema ut.. Både lite skönt och jobbigt faktiskt. Skönt för att jag troligtvis kommer få mer ledig tid, men jobbigt för att de tex kan ringa in mig till kl 6 på morgonen samma dag, vissa veckor kan jag jobba jättemycket och vissa ingenting alls vilket leder till att jag har noll koll på hur mycket pengar som i slutet av månaden hamnar på kontot... Och det är ju såklart ganska jobbigt!
 
Vi får se vad som händer.. Dagen bjuder iallafall på jobb till 15 och därefter direkt till stallet för att fixa och hinna jogga Eddie i ridhuset innan kvällens träningar börjar och stora ridhuset blir upptaget! Men det ska inte vara några problem :) Vi hörs mer under dagen hörrni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0