I'm back bitches!

En dryg veckas frånvaro från bloggen har passerat och min pojkvän har flytt tillbaka till Norge, så allt är i sin ordning igen eller? Njae bloggmässigt kanske, men jag vill verkligen inget annat än att denna killen ska vara en given del av vardagen, varje dag. Det är ju iförsig fysiskt omöjligt med tanke på att han är pilot, vilket inte är som ett 9-5 jobb där han kommer hem varje kväll.. Men jag vill ha mer än dethär, detta eviga pendlande, jag vill ha något som är vårt liksom! Hrm, vi får se vart han blir stationerad någonstans och sen får vi ta beslut därefter.
 
Hästarna då? Théa blev idag undressed for succsess och trimmas för fullt inför tävlingen på lördag, så kul att hon är igång igen! Eddie går för tillfället på lite halvfart vilket ni kommer att få veta mer om i ett annat inlägg. Han njuter iallafall av att strosa runt i ridhuset och terrorisera allt julpynt! Kasta paket och döda snögubben är favoritsysslorna.... #Grinchen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0