Hustomte!

Har gått och pulat ute i trädgården hela dagen i det fina vädret! (vuxenpoäng?)
Det gäller att passa på när man både är ledig och har tid mitt på dagen när det är ljust ute, och när det är såpass gött väder som det faktiskt har varit idag! Så nu har alla utemöblerna fått flytta in över vintern, humle-buskar har rivits ner och altanen har fått sig en runda med högtryckstvätten för att vi inte ska halka och slå ihjäl oss i vinter, haha...
 
Stallet är också i sin ordning och nu ska vi strax äta god fiskmiddag och sen trycka i oss äppelpaj med vaniljsås till efterrätt! Men först ska jag försöka få lite ordning på mitt rum, hinner det dåligt på vardagarna mellan jobb och stall, när jag sen väl är hemma så ligger all fokus på att äta och sova.. heheh!
 
Min fina pappa ♥ Grattis på farsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0