Fullt ös, medvetslös...

Shit alltså vad trött man blir i knoppen av att jobba 8-17 och därefter fixa i stallet och rida båda hästarna.. Speciellt efter några dagars ledighet där jag knappt gjort något annat än att gosa med min pojkvän, somnat sent om nätterna och sovit långt in på dagarna! Imorgon gäller samma procedur och jag kommer vara dödstrött, dessuom så måste jag hoppa igenom Théa litegrann tills på lördag så alltså står plocka ut och in hinder också på schemat, suck...
 
Aja, bäst att gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Uppdateringen blir ju som ni kanske förstår kass, men på fredag är jag ledig och ska försöka ta tag i det hela! Så vi hörs väl helt enkelt då om jag inte hinner/orkar skriva något imorgon :) Godnatt!
 
Min vackra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0