En dag på Kvarnstena.

Den tänkta mobiluppdateringen uteblev i samma stund som min lur insåg att vi befann oss mitt ute i skogen och sa klart och tydligt att det var totalt omöjligt att på något sätt skrapa fram något som skulle kunna kallas för internetuppkoppling.. Dagen har iallafall spenderats på Kvarnstena och jag och Eddie har dressyrat för Annika i deras fina ridhus! Tänkte att det kunde vara bra att träna på bortaplan inför helgen :)
 
Eddie var  fin idag!!! Herrejesus eller vem det nu är som sitter där uppe och spelar mänskligt The Sims med oss och bestämmer vad som ska ske, något de senaste dagarna har bara släppt och Eddie är finare än någonsin!! Främst i galoppen, avbrotten är han fortfarande lite svag i men fattningarna och själva galopparbetet har gått från en svag 5:a till en solklar 10 på bara några dygn! Självklart är det fortfarande en massa finlir kvar men äntligen har poletten trillat ner. En träning till ska hinnas med i veckan och sen tror jag faktiskt att vi känner oss ganska redo för tävlingen på lördag!
 
Hann tyvärr inte byta objektiv innan passet så allt är megalångt ifrån då mamma fotade med det lilla... Men bättre än inget! Film kommer också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0