bye november!

Alltså herregud, vad gör människor som inte har häst om dagarna? Sista dagen i november har flugit förbi och tiden har jag spenderat i, ehm ja, gissa.. stallet såklart! Har hängt på tävlingarna idag igen och kollat 110, 115 och 120-klasserna, hejat på vänner från läktarplats och tittat på fina hästar! Därefter har stallet fixats och hästarna ridits, åkte sen hem om en runda i hopp om att återfå lite värme och sen tillbaka till stallet igen för att kvällsfodra, och nu sitter jag nerbäddad i soffan framför CSI!
 
Ska förhoppningsvis åka iväg med mamma för lite shopping imorgon, jag MÅSTE verkligen ha nya ridskor... Jag har inte ett enda par som det inte är hål i.. Tänkte köpa mig ett par rejäla som är fårskinnsfodrade och sen ett par långa chaps att ha nu till vintern så man förhoppningsvis inte fryser ihjäl, vi får se vad jag hittar imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0