& så var det helt plötsligt måndag igen.

Godkväll på er! Första dagen på ännu en ny vecka har rusat förbi och jag har inte ens gjort en ansats till att starta datorn på hela helgen. Mitt schema har varit fullproppat och jag har varit ute hos Phillip i Ljungbyhed hela helgen då vi inte träffats på över två veckor under min sjukperiod... Gissa vem som saknat ihjäl sig?! Iallafall, idag har det varit full rulle med ridning, Théa var superladdad men gick väldigt bra trots endast jobb från marken och i pessoaselen i ca 2 veckor, Eddie var supertaggad och allmänt hög på livet och gick och ruskade på huvudet under hela skritt-turen och ville inget annat än att springa, det liksom pirrade i hela kroppen på honom! Mitt lilla lyckopiller ♥ Red även en annan häst ute i stallet, så idag har det blivit massor med ridning! vilket jag såklart inte tackar nej till :)
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och dra igång säsongsavslutningarna av The Originals och The Vampire Diaries, och av de spoilers som jag tyvärr har råkat se så tror jag att jag kommer ligga och gråta som en liten hjälplös bebis... Usch! Bra uppladdning inför återbesöket med Eddie imorgon ;) håll nu tummarna för att det inte är så illa!
 
Mina favvisar ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv: Du är inte ensam, grät något sjukligt och då satt jag ändå på lektion i skolan. Alltså jag totalt bröt ihop.. Fy satan, om inte damon kommer tillbaka kan jag redan nu säga tack och hej till hela tvd..

Svar: Jag satt ensam på mitt rum så jag bara let it all out ;) Han kommer komma tillbaka, det MÅSTE han!
Malou Kastman

2014-05-20 @ 20:24:00
URL: http://carolinebagfeldt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0