kanotpaddling och strandmys

Hallå bloggisen!
Hur har allting gått de senaste dagarna? Jag har levt loppan och njuter just nu i fulla drag av vardagen! Det enda som fattas är såklart att min prins hade varit frisk och i full gång, då hade nog allt varit perfekt. Katja var här häromdagen och kollade och behandlade båda hästarna, hon tyckte att Eddie var sååååå fin i kroppen just nu och det var inte mycket som behövde korrigeras. Théa hade fått någon slags bäckenrotation som jag såklart inte kan komma ihåg namnet på, inget allvarligt alls och i övrigt var hon jättefin i kroppen! Men det var skönt att få svar på varför hon är så svår i ena varvet. Katja kommer på torsdag igen och behandlar och sen ska förhoppningsvis det lilla problemet vara ur vägen!
 
Vad har hänt dessa dagarna jag har varit frånvarande då? Har varit ute på en supermysig kanottur på 6,5 timme tillsammans med mitt hjärta, Nellie och Andreas! Har spenderat nästan all tid ute i Ljungbyhed tillsammans med Phillip och har varit en trip på stranden med mina fina tjejer där vi käkade pizza och hade det supermysigt. Kvalitétstid deluxe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0