FML

Jag känner mig som en skadeskjuten zebra tätt jagad av ett hungrigt lejon, skit. Febern är lite bättre idag, har inte fått några skyhöga febertoppar under hela dagen vilket är positivt, dock har istället hela min hals och mun/tandkött svullnat upp och jag kan knappt varken äta eller dricka... Har precis slevat i mig lite överkokta makaroner, finessen med dem är att man slipper tugga, de bara slinker ner liksom! Det ar väldigt fancy dinner kände jag med övriga familjen runt omkring mig som käkade hemmagjorda hamburgare..
 
Mitt i all deppighet damp ett paket från Nelly.com ner i brevlådan som lite plåster på såren, en uuuuurfin klänning som jag tror kommer bli helt underbar till solbrända ben och guldiga accessoarer! Nu ska jag hitta lite ork och asa mig upp till stallet, löshoppningsdags ikväll. Vi hörs!
 
Men hallå, hur fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0