Bad news..

Har lämnat iväg min dator då den inte riktigt höll måttet så nu står jag åter igen datorlös och uppdateringen återgår till sitt vanliga, sopiga, urusla jag.. Tacka vet jag att skattepengarna kommer snart vilket leder till att företagen sänker priserna, då ska jag haffa mig en ny dator! Glappet mellan priserna när vi tittade var liiiite för stort för min plånbok... 
 
Sitter för övrigt uppe på klubben och kikar på storhästtävlingarna och deppar en smula då jag och Eddie egentligen skulle hoppat, men allt går inte alltid som planerat vilket jag har lärt mig vid det här laget... Han står iallafall nöjd uppe i hagen och tittar ut över tävlingsbanan, min lilla alien! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0