Q & A #3

Vad Skulle du vilja göra förutom att hålla på med hästar?
RESA! Åh jag älskar att komma ut och se världen! Tyvärr så går det ju inte direkt ihop med att ha häst... ;) bad combo..

Vad skulle du göra om Eddie gick bort?
Jag vet faktiskt inte, jag vill inte ens tänka den tanken.. Men ska jag vara ärlig så tror jag faktiskt inte att jag hade skaffat någon ny häst.
 
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? 
SPARAT! Jag hade såklart unnat mig en del, men satt undan det mesta, jag vill leva gott när jag är pensionär! ;)
 
Hur kommer det sig att du bloggar och varför gör du det? 
Enda sedan jag var liten har jag alltid älskat att skriva. Skulle vi skriva berättelser i skolan var det alltid jag som satt kvar och skrev när alla andra var klara för jag ville inte avsluta, utan jag kunde sitta och skriva i all oändlighet kändes det som, fantasin tog aldrig slut! Sen tycker jag att det är roligt att kunna gå tillbaka i arkivet och se vad man har gjort och checka förändringar och sånt :)

Är du en festprisse?
Det har blivit mer och mer sällan nuförtiden, men JA! Jag älskar att festa och vara ute och dansa :)
 
Kommer du vilja ha en egen familj i framtiden? 
Ja det vill jag helt klart ha :)

Har du någon drömgård/drömhus?
Njae inte vad jag kan komma på såhär på rak arm...
 
 
Hur känner du för dressyr nu tillskillnad från för ett par år sedan?
Det är otroligt stor skillnad. På den senaste tiden har min syn på dressyr förändrats TOTALT! men det är nog också för att jag verkligen fått känna på hur det verkligen ska kännas på riktigt och fått sitta på ruggigt fina dressyrhästar.
 
 
Om det flyter på ett tag nu skulle du kunna tänka dig att satsa lika mycket där som på hoppningen?
Mja det vet jag inte, alltså det hade varit SÅ häftigt att riktigt satsa i dressyren och rida högre klasser men jag tror på fullaste allvar inte att jag hade kommit ihåg alla momenten i de långa programmen... HAHAH! Jag har världens sämsta minne.
 
Vilka klasser skulle du vilja komma upp i med Eddie?
I dressyr eller hoppning? Mjaa, så högt som vi båda klarar av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0