och så var det helt plötsligt mars

HEJ PÅ ER! Längesedan nu, har fått både uppmuntran och skäll för att bloggen stått tom i snart en veckas tid. Även en del meddelanden av folk som undrar om jag verkligen lever, haha! Ja det gör jag, det är faktiskt precis det jag har gjort denna veckan, jag har levt! inte genom datorn, utan faktiskt detdär riktiga livet utanför tekniken (förutom mobilen såklart, den kan jag inte leva utan..) och jag kan säga att det faktiskt har varit ganska skönt att bara låta bloggen stå en stund, dock har jag en jääääkla massa bloggning att ta igen nu och såååå mycket saker att berätta och visa för er!
 
Anledningen till obefintlig uppdatering är följande:
onsdagen åkte jag tillbaka till ljungbyhed för att vara med min bf och stannade där till torsdag kväll då vi åkte iväg med Astrid och tränade på klostret, så de två dagarna har bara gått åt att umgås med Phillip och då vill jag ju inte direkt dra upp datorn och vara osocial.. Fredagen spenderades på GHS tillsammans med Gisela från förmiddag till sen natt, vi åkte strax efter 9 och var hemma vid halv 2. På lördagen ringde klockan tidigt för då då var det dags för tävling och sedan hem och snabbfixa sig för att sen sticka iväg och käka hemma hos Linnea och senare på kvällen dra ut i helsingborg för att fira att hon fyllt 20! Sen hämtade Phillip mig i hbg på natten så jag stack hem och sov hos honom och spenderade söndagen och halva måndagen hos honom innan det var dags för mig att sticka på det icke hästiga jobbet, sen for jag direkt till stallet dit mamma kom med kläder och där red Eddie en stund i ridhuset och nu sitter jag här, framför en kidnappad dator som tillhör min bror då min egen har lagt av helt och hållet... Undra vad han säger nu när jag håller på att ladda in mängder med hästbilder på den?! hoppas han inte märker något.. heheh
 
Jag ska försöka knåpa ihop så många tidsinställda som jag orkar nu ikväll och försöka få med allt som missats på denna veckan, wish me luck! ↓ instabild från GHS, maloukastman heter jag där för er som missat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0