nu är det vår!

Alltså igår var ju vädret så underbart att man nästan ville börja gråta, helt amazing! 12°c varmt och strålande solsken hade vi runt middagstid. Tog ut Budda en sväng i skogen och fick dumpa min ena tjocktröja så varmt var det, så red enbart i tunn fleecetröja och uppknäppt Spooks-väst! Har förresten glömt att berätta att jag ska tävla henne under Islandshästens-dag den 30 mars inne i Helsingborgs ridhus, superkul! :) Bor ni i närheten så kan jag starkt rekomendera er att komma och titta, för trots att man inte är intresserad av islandshästar så är det så jäkla häftigt att kolla på! Det är väldigt många olika tävlingsklasser från lätt-klass till elit och roliga showpass och uppvisningar, ingenting är det andra likt ;) Det kostar 50:- i inträde och startar kl 10.
 
Igår var jag även uppe på min prins igen, njöt av de sista solstrålarna tillsammans ute på stora utebanan och det var hur mysigt som helst! Skrittade mest och travade litegrann i båda varven mest för att checka av liksom. Han kändes helt okej, ska bli skönt att sätta igång honom nu! Idag rids hästarna nu på fm, därefter väntar jobb under eftermiddagen och kvällen består av lite småfix både hemma och i stallet, så det är full rulle! Ska försöka få in lite uppdatering mellan varven också :) Så vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0