Nelly.com shopping!

Kan man låta bli att klicka hem grejer från Nelly när man kikar in på deras hemsida eller? Satt häromkvällen och bläddrade och var väl lite övertrött och bara "äh vi tar en sån, och en sån, ooooch kanske en sån också!", hahah.. Jag är, har varit och kommer antagligen alltid att vara såååå svag för deras utbud av klänningar, de är SÅ fina! Har redan flera stycken klänningar därifrån och idag kom ett nytt paket innehållandes 2 klänningar och en asball glittrig bikini! Sen väntar jag på ett paket innehållandes ett par dömysiga brallor, en till fräck bikini och en ny freebra då min gamla sa upp sig... Lite fattigare men lite lyckligare! Nu får vi hoppas att vi får en bra sommar så jag får använda bikinisarna! Vi bor ju ändå i sverige och det är ju inte helt omöjligt att den bara regnar bort...
 
 OMG nakenchock på bloggen...........

Kommentarer
Postat av: lisa

Den svarta klänningen va ju bara såååå fiin! Men frågan är när jag skulle använda en sådan :)

Svar: aaah den svarta är döfin!!! jag vet heller inte när jag ska använda den om jag ska vara ärlig hahah.. den hade kostat 700:- men var nedsatt till 315:-, så jag kunde inte låta bli! den får väl hänga i garderoben till nästa nyår eller något :p
Malou Kastman

2014-03-29 @ 17:52:26
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Kaffehörnan

De är skoj o handla

Svar: ja det är kul!
Malou Kastman

2014-03-30 @ 00:58:46
URL: http://https://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0