nattmat & myskläder

Sitter i skrivande stund i världens mysigaste tröja som jag fick av Phillip i julklapp och trycker i mig knäckebröd med kaviar, fancy kvällsmat huh? Har iallafall precis kommit in från ridhuset efter att ha trimmat Astrid en stund och har precis fått ordning på alla mina grejer i boden, befinner mig just nu åter igen på Kvarnstena och det är dressyrtrim deluxe som står på schemat inför tävlingsdebuten på lördag! Spännande :)

Har tyvärr ingen tillgång till dator då min bror behöver sin skoldator när han är, tro det eller ej, i skolan.. Och hans dyra speldator kan jag ju bara drömma om att få låna hahah! Sååååå ni får stå ut med lite halvkass bloggning från mobilen de kommande dagarna. Men det är bättre än inget, eller?! Nu ska jag olja in mina stackars skor som fick bada idag (wtf) och sen sova, vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0