lever i lyx!

Men hallå, är det lyxigt eller är det lyxigt att logga in på TDB och se en massa nya anmälda tävlingar utan att ha varken lyft ett finger eller betalt en krona?! Lisa hon är bra hon :D
 
 
Tyvärr ser det lite tomt ut på hoppfronten, de flesta tävlingarna är lagtävlingar i div.1 som pågår just nu, och åka ut och hoppa endast en förklass som blir som en vanlig clear round känns lite sådär halvt onödigt... Klubben försökte värva med mig och Astrid till div.1-laget men eftersom jag är young rider i år så hade vi skullat hoppa 120 cm och första omgången är redan till helgen, och jag känner att vi inte riktigt är mentalt redo att gå ut och hoppa 120 än hahah.. jag kan ju tillochmed räkna våra starter i 110 på mindre än en hand xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0