I found myself in wonderland

Blir man glad och taggad när alla tre hästarna gick över förväntan bra på träningarna igår eller? SHIT ALLTSÅ!
 
Först ut var Théa, som var så himla lugn och fin och trampade på bra, fick fram ett helt nytt steg på henne och hon var så avslappnad och mycket mer påverkbar än vad hon varit tidigare. Efter passet i förrgår trodde jag inte det skulle gå såhär bra då hon för första gången visade att hon faktiskt har lite fuxsto-humör ;)
Eddie gick ut som nr 2 och till en början troddde jag att han skulle vara på samma humör som i förrgår då hans svans gick som en jäkla propeller under framridningen.. Men icke, han blev SÅ fin och avslappnad på slutet och var helt underbart mjuk i sidorna, tror verkligen att han behövde ett sånt här pass där han blev riktigt lösgjord!
El numero tres var Astrid, som var lite stretig under framridningen men OJ så fin hon blev på slutet!! Detta var nog ett av hennes bästa pass hittills :) Kul!
 
Nu ska jag försöka slita mig från datorn och gå och fixa mig lite så jag faktiskt kan visa mig ute bland folk. Ska in till Helsingborg, tandis står på schemat och det är dags att spänna tandställningen (FML). Därefter bär det av till polisstationen i Ängelholm där jag ska fixa nytt ID-kort eftersom jag var så smart och har slarvat bort mitt.. Later är det hoppträning för Ann Lavén på Klostret med Astrid och sen dumpar Lisa av mig hos Phillip eftersom vi ändå är i Ljungbyhed. Kul dag! Om man bortser från de första två punkterna.. Aja, bit ihop Kastman! Det är väl iallafall vad tandläkaren kommer säga.....
 
SELFIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0