full fräs

Alltså hej, hahah! Ännu en helg där bloggen blivit bortglömd och skjuten åt sidan, har haft massa roligheter för mig och har därför inte haft någon tid över för att sitta här och knappa på tangentbordet. Phillip har varit här sen i lördags, jag har tävlat Budda på Islandshästens Dag inne i Helsingborgs ridhus, vi har firat min bror som har fyllt 18, och idag har jag och Phillip varit inne i Ängelholm, käkat mysig frukost på Espresso House och sen fixat lite ärenden innan det var dags för mig att gå på jobb.
 
Därefter har hästarna och stallet fixats, båda två fick hoppa lite småhinder ute på stora utebanan. Théa är en helt annan häst att rida och utvecklingen rullar på framåt, Eddie bubblade av lycka när fick hoppa över de små hinderna och var helt lyrisk! Klippte tillochmed vattengraven på första försöket idag som han bara hoppat en gång tidigare och då var det inget vatten i vilket det var nu :) Han har så skön inställning mitt lilla bustroll!
 
Bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0