söndagsångest..

Regnet smattrar på rutorna och jag sitter sömnlös och knappar framför datorn medan tankarna snurrar i huvudet likt en arg bikupa.. Théa och jag hade en intensiv diskussion under passet idag hurvida dendär bromsen faktiskt ska fungera, mer eller mindre inte överhuvudtaget till en början men envis som jag är fick jag min vilja igenom och på slutet fungerade bromsen som om den aldrig varit ur funktion från början.  De är inte helt enkla att övertyga dedär fuxstona once de har bestämt sig för något ;) men jag tror att vi ska vara ganska redo för morgondagens pay and jump iallafall! Sen har vi dendär som är lite mera medgörlig för tillfället, som tycker att precis varje "ridpass" (kan vi kalla våra skrittrundor så?) är helt awesome och är kroniskt lycklig? Och ni ska se honom nu när vi äntligen får börja lägga in korta korta stunder med trav... Han svävar som på rosa moln kan jag tala om! Ska berätta mer om återbesöket i veckan och hur läget ser ut nu och för framtiden.
 
Nu ska jag försöka trycka undan alla känslor och få lite sömn i kroppen så jag är redo för den kommande, fullproppade veckan... Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0