när tröttheten slår till

Usch och fy vad trött och seg i kroppen jag är idag! Jobbet lyckades jag iallafall ta mig igenom utan större svårigheter med intensivt knaprande på Ipren, men när jag sen kom till stallet så slog tröttheten till och jag kände mig ungefär lika missplacerad som en strandad val.. Allting gick i ultrarapid och hela jag var lika osammanhängande som en ettåring är oproportionerlig. Tanken slog mig att ta en liten powernap nu när jag kom hem men vid närmre eftertanke så tror jag att jag försöker sysselsätta mig i ett par timmar till och försöker sen istället komma i säng tidigt och få en ordentlig natts sömn, det har jag inte varit bortskämd med det senaste vill jag påstå.. Har på något vänster lyckats vända på dygnet nu när jag jobbat så lite och somnar inte fören sent sent på natten och vaknar istället då vid kl 12-13 om dagarna! Det får bli andra bullar nu med ett lite mer pressat jobbschema.
 
Annars då? Idag startar ridlägret på klubben så anläggningen kommer vara fylld av småungar och ponnyer så långt ögat kan nå! Eddie brukar dock inte ha något emot att det händer lite grejer på gården utan då står han och hänger ut genom sitt fönster och tittar nyfiket på allt som händer på anläggningen! Och på tal om tillfälligt inneboende så har vi fått gäster ute på logen, närmre bestämt i Eddie's halm... Det är en liten igelkottsfamilj som har flyttat in! Ni kan ju fråga mamma hur hon upptäckte det.... ;) HAHAH! Jag hörde bara: "AAAAAJ" utifrån logen! x'D
 
Story of my life ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0