hästarnas dagsform

 
Jag tycker att Théa har blivit sååå fin i kroppen just nu! Hon är inte längre lite små-knubbig och rak som hon var när hon kom utan hon har börjat bygga muskler och fått en helt annorlunda överlinje! Tidigare var hon i princip helt rak i överlinjen, du kunde dra en rak linje från rumpan, över ryggen och vidare över halsen. Men nu har hon blivit mycket mera reslig och tycker att hon har blivit ganska sportig i modellen! Hennes hals upplevs även mycket längre vilket ger en mycket mera proportionerlig uppsyn.
 
Eddie har även hållt sig förvånansvärt fin i kroppen trots att han inte får arbeta ordentligt med sina muskler, så det är väldigt skönt då han annars snabbt tappar och inte är helt lätt att hålla i hull. Stackarn har dock såna problem med insekterna och får stora bulor på hela kroppen... Han är så känslig för precis allting, min lilla fjolla hahah!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jättefina båda två tycker jag.

2014-06-11 @ 23:31:37
Postat av: Anonym

jag gillar hur du anstränger dig för att få fram Eddies öron, haha! ;)

Svar: HAHAH! Ja med lite gräs i handen kan man få fram de flesta hästöronen ;)
Malou Kastman

2014-06-15 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0