Idag flyttar jag!

Nejmen godmorgon hörrni, vet ni vad? Idag tar jag mitt pick och pack och flyttar åter igen ut på vackra Kvarnstena gård för iallafall en veckas tid framöver! Denna gången följer även båda hästarna med så det ska bli väldigt spännande. Théa har ju enbart bott hemma hela sitt liv och nu knappt 4 månader på anläggningen hos mig, och Eddie har ju bott i Tyskland tills han var 4 och sen kom han till mig, så han är heller inte speciellt världsvan om vi säger så! Är både sjukt excited men tycker samtidigt att det är lite nervöst för jag är så rädd att de ska bli alldeles för stirriga och flippa ute i hagarna eller kravla sig ur boxarna eller något i den stilen... Hahah! Vi får se hur det går helt enkelt, men det blir nog bra detta.
Självklart ska jag försöka hålla uppdateringen rullande som vanligt!
 
En liten sneakpeak på gårdagens shopping som kommer upp i ett inlägg senare idag! ↓
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0