Falsterbo wanties

Falsterbo HorseShow är i full gång och jag jobbar febrilt med att tjata på mamma att hon ska bestämma sig för en dag att åka dit, JAG ÄR SHOPPINGSUGEN! Det blir inte bättre av att se bild efter bild publiceras på fejjan med utsikt från läktaren ut över hoppbanorna eller att läsa allas roliga shoppinginlägg... Malin, Théas ägare hade varit nere en sväng idag och shoppat ett täcke, en grimma och ett schabrak+luva till Théa, har fortfarande inte sett vad det är för något så det ska bli lite spännande att se vad hon fått med sig hem! På min egna shoppinglista står också ett nytt schabrak högt upp (ovanligt va?;)), tänkte dra en liten genomkörare nedan vad jag ska kika efter!
 
Cristina Sports schabrak, mmmh favoritmärket på schabrakfronten! äckligt snygga, superbra passform och man kan designa de precis som man vill ha de, perfekt! Ska även kika lite efter ett brunt dressyrschabrak.
 
Ett dressyrträns! märke spelar ingen större roll sålänge det är bra läder, rundsydda remmar och en tjock mjuk nosgrimma! Ungefär som på tränset nedan som jag snodde av en kompis till Théas dressyrdebut.
 
Nya ridbrallor! Nu när jag tänker efter så har jag 1,5 par fullt funderande, ej trasiga ridbyxor... hahah! Har mina brun/beiga från kinglsand som helt klart är favoriterna, thank god att det är de som är hela också! Ett par lite halvtrasiga, nästan svarta från Ullared som dock fortfarande går att använda och sen mina älskade jeansfärgade Animobyxor som det har gått hål i...... Är väldigt sugen på ett par marinblå byxor denna gången, ska hålla ögonen öppna om jag hittar några som faller mig i smaken! Tänkte klämma lite på Animos "nokey" om jag hittar dem, var sugen på ett par under GHS men budgeten höll tyvärr inte riktigt för det då....
 
Dressyrskydd med ludd, för de gånger när jag inte orkar/hinner linda benen men ändå inte vill rida med vanliga benskydd. + de är så mysiga! (nej ni behöver inte berätta hur de ser ut efter en användning....)
 
Sen har jag även lite andra grejer jag tänkt kika efter såsom nya ridskor då det har gått hål i mina nuvarande... En lädergrimma för transportturer (har inte fått tummarna ur röven att införskaffa en tidigare men nu efter den hemska händelsen som drabbade Carro och Chuck vågar jag inget annat... en sekund och sen kan olyckan vara framme) Nya pikétröjor, vill ha en brun och en marinblå! Och sist men inte minst (eller?). ridstrumpor. det kan man ALDRIG få för många av! De går åt som smör i solen , både på hållbarhets och försvinnande-fronten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0