Det blev en slappetorsdag också

Hallå hörrni! Ännu en dag i lathetens tecken, ja om man bortser från allt stallarbete då såklart, det är så oslappt som det bara kan bli. Annika har inte mått bra idag och har varit sängliggande = inga dressyrträningar.. Såååå istället har det blivit en lugn dag som har bestått av lite det ena och lite det andra, dock inte speciellt mycket seriös ridning. Har varit ute med Regina idag igen, dock denna gången med häst! Fick låna Evert, en D-ponny Alex har hemma och rida med på så jag slapp springa idag igen, puuh det känns i benen idag kan jag säga! Kanske tur det inte blev någon direkt ridning ;)
 
Ska iallafall ta ut och motionera mina små troll nu, de ska få en liten vilodag från allt slit och bara skritta omkring och mysa och ta det lite lugnt! Därefter ska jag nog gå in och slå på en film eller något, det var ett tag sen. Jag är så trött om kvällarna här när jag kommer in så jag orkar ingenting utan somnar nästan direkt!
 
Mysiga lilla boden! Mitt sovplace här på Kvarnstena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0