schabrak-bloppis

Schockemöhle schabrak
Använt men i fint skick! (smutsigt på bilden, tvättas innan det skickas)
200:- (+ frakt) eller bud SÅLT
 

Scapa Sports schabrak i lite annorlunda/unik färg, flintstone!
Sparsamt använt och i fint skick! (smutsigt på bilden, tvättas innan det skickas)
300:- (+ frakt) eller bud SÅLT
 
 
Showmaster schabrak
Spetsig i nederkanten, ligger väldigt snyggt under sadeln!
Använt men i fint skick (smutsigt på bilden, tvättas innan det skickas)
50:- (+ frakt)
 
 
Vitt schabrak med guldig passpoal
Allround men lite rakare mot dressyrhållet
använt ett fåtal gånger (smutsigt på bilden, tvättas innan det skickas)
50:- (+ frakt)
 
Märkeslöst grått schabrak med lila och svart kantband och lila passpoal
Liten fläck på högersidan (se bild) men den hamnar under sadeln så det syns inte vid användning.
använt ett fåtal gånger (smutsigt på bilden, tvättas innan det skickas)
50:- (+ frakt)
 
 
Är även i valet och kvalet om jag ska sälja mitt Lamicell Mirage schabrak.. 
Det är ju den gamla modellen som inte går att få tag på längre, färgen pistage med brunt kantband.
 
Finns intresse för det och jag får ett bra bud så kanske jag släpper det!
(smutsigt på bilden, tvättas isåfall innan det skickas)
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra Jeppsson

Nej jag tycker inte du ska sälja Lamicellet!

Svar: Näää, är lite kluven.. använde det typ sammanlagt max 2 gånger under hela förra året så känns som att det mest ligger.. men när man väl använder det och matchar snyggt till så är det så läckert!
Malou Kastman

2014-01-14 @ 20:04:29
URL: http://alexandrajeppsson.horseworld.se
Postat av: Evelina

Jag erbjuder 150 kr för schockemöhle o kan hämta det så slipper du jobbet att skicka det ;) du behöver inte tvätta det heller !

Svar: Det är redan sålt :)
Malou Kastman

2014-01-15 @ 11:58:26
Postat av: Lisa

Hej,
Har du kvar det gröna lamicell schabraket?
/Lisa

Svar: Hej! Ja jag har kvar det :) Mvh Malou
Malou Kastman

2014-10-03 @ 11:24:01
Postat av: Andrea

Har du kvar det grå/lila schabraket?

2014-12-02 @ 19:37:20
Postat av: Petra

Intresserad av Lamicell Mirage om det finns kvar

2015-02-20 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0